Felanmälan
Du kan enkelt göra en felanmälan via e-post dygnet runt. För att vi snabbt ska kunna hjälpa dig, vänligen fyll i nedanstående formulär med information om ärendet, inklusive ärende-ID eller lägenhetsnummer samt dina kontaktuppgifter.
E-post för felanmälan:
Skicka din felanmälan till felanmalan@odendrift.se. Vi återkommer så snart som möjligt.
Akuta ärenden under kontorstid (vardagar 07:00–16:00):
Vid akuta problem under kontorstid, vänligen kontakta oss direkt på telefonnummer 08-93 31 55 för snabbare hantering.
Jour för akuta ärenden utanför kontorstid (kvällar, helger och helgdagar):
Om du har ett akut ärende under jourtid, kan du nå oss på vårt journummer 08-721 77 77. Vi finns tillgängliga för att hantera brådskande problem även utanför ordinarie öppettider.
Viktigt att tänka på vid felanmälan för bostadsrättsinnehavare
Om du är bostadsrättsinnehavare är det viktigt att känna till att du kan bli betalningsskyldig för åtgärder som gäller fel inom din egen lägenhet eller fel som orsakats av dig själv. Om problemet däremot gäller en allmän del av fastigheten, rekommenderar vi att du kontaktar styrelsen innan du gör en felanmälan.